Linda Jackson, CEO marca PEUGEOT a declarat: „Faptul că Noul PEUGEOT 308 a fost desemnat cel mai bun „Vehicul Urban al anului 2022” de către un juriu format exclusiv din femei și din medii geografice foarte diferite, demonstrează relevanța alegerilor strategice făcute de marca PEUGEOT. Designul unic, excelența tehnologiei de la bord, emoțiile resimțite în timpul condusului și gama de motoare, atât electrificate, cât și termice, fac din PEUGEOT 308 o alegere ideală pentru clienții din toate țările de pe glob.”
Noul PEUGEOT 308, câștigător la categoria „Vehicul Urban ” WWCOTY 2022.
După ce mașinile au fost împărțite în 6 categorii (Vehicul Urban, SUV de familie, Mașina de familie, SUV de clasă mare, Mașină de performanță și 4×4), cele 56 membre ale juriului vor desemna marele câștigător Women’s World Car of the Year la începutul lunii martie. Rezultatul votului va fi anunțat în data de 8 martie, când se aniversează Ziua Internațională a Femeii.
Noul PEUGEOT 308 este disponibil în 2 versiuni: sedan compact cu 5 uși și break SW. Conceput pentru a fi extrem de eficient, PEUGEOT 308 poate fi propulsat de motorizări pe benzină (110 și 130 CP) sau diesel (130 CP) eficiente, precum și de motoare plug-in hybrid (180 și 225 CP). Anul viitor vor fi lansate, de asemenea, versiuni 100% electrice.
Designul exterior propus de PEUGEOT 308 este seducător, în timp ce interiorul este convingător, cu o atenție deosebită acordată calității, interfețelor digitale de ultimă generație și ergonomiei unice oferite de PEUGEOT i-Cockpit, cu volan compact, pentru o experiență de condus mai intuitivă și mai directă.
După dubla victorie obținută în 2021 de modelele PEUGEOT 2008 (categoria SUV Urban) și PEUGEOT 208 (categoria Vehicul Urban), PEUGEOT 308 este cel de-al 3-lea vehicul al Mărcii care câștigă un premiu WWCOTY în numai doi ani (pentru mai multe informații accesează pagina: www.womensworldcoty.com).
DESPRE MARCA PEUGEOT
PEUGEOT combină standardele înalte, alura și emoția cu scopul de a fi o marcă generalistă de top la nivel mondial. Prezentă în aproape 130 de țări, marca a vândut peste 1 200 000 de modele în 2021. Pentru aniversarea a 211 ani de existență, PEUGEOT a inaugurat o nouă identitate de marcă, cu un nou logo ce afirmă personalitatea și atemporalitatea mărcii.
Cu o gama de vehicule de pasageri electrificată în procent de 80% și o gamă de vehicule comerciale electrificată în procent de 100%, Marca PEUGEOT duce mai departe tranziția energetică.
Din 2022, Peugeot va participa la Campionatul Mondial de Anduranță (WEC) cu Hypercar-ul hybrid 9×8.
Sursa: Peugeot Romania
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu