În calitate de Partener Oficial al programului Hypercar al echipei Peugeot Sport pentru cursele motorsport, Modex va sponsoriza noul 9X8, un concept-car hybrid conceput pentru cursele de anduranță.
9×8 asociază inovații hardware și software de ultimă oră, cu un design absolut inovator, marcând începutul unui nou capitol în istoria curselor cu motor.
De la crearea sa în 1981, Peugeot Sport, emblematicul constructor francez, a reușit să-și lase amprenta în campionatele naționale și internaționale, dezvoltând produse de referință în industria motorsportului. Proiectul de anduranță PEUGEOT 9X8 este o nouă etapă în implementarea de tehnologii noi și inovatoare.
„Ne face o deosebită plăcere să asistăm la parteneriatul dintre Modex și echipa PEUGEOT TotalEnergies”, spune Jean Marc Finot, SVP Stellantis Motorsport.
„La Peugeot Sport și Stellantis Motorsport, cunoaștem importanța de a pune tehnologia în slujba vieții de zi cu zi; la fel și în cazul Modex, care oferă soluții de ultimă generație în materie de inovație și securitatea datelor. Cele două organizații au aceeași dorință de a se concentra pe crearea și dezvoltarea de software, un element cheie al performanței. Sunt obiective comune, care au condus în mod natural la acest parteneriat.”
Aplicarea strategiei blue-ocean, pentru a oferi performanțe înalte și a deschide noi orizonturi, se află în centrul propunerii de valoare și etos formulate de Modex.
Fondat în 2017 de un grup de antreprenori pasionați de tehnologii inovatoare și dornici de a aduce potențialul blockchain în lume, Modex a devenit un lider mondial de soluții bazate pe blockchain, implementate atât în mediul public, cât și în mediul privat.
Produsul emblematic al companiei, Modex Blockchain Database® (BCDB), o soluție patentată care mărește bazele de date tradiționale ale întreprinderilor cu capacitățile și beneficiile blockchain, reflectă viziunea Modex: folosirea tehnologiei blockchain pentru a oferi organizațiilor și persoanelor din întreaga lume o încredere cuantificabilă.
În plus, token-ul Modex – moneda digitală nativă care guvernează ecosistemul Modex și poate fi folosită ca modalitate de stocare și schimb de valoare, în mod direct și în siguranță – permite investitorilor din întreaga lume să ia parte la rețeaua Modex.
„Performanța, inovația și eficiența sunt valori partajate de Peugeot Sport și Modex. Suntem mândri să facem parte din acest proiect ambițios.” spune Mihai Ivascu, CEO & Co-Founder Modex. „Angajamentul echipei Peugeot Sport de a rescrie cursele auto reflectă perfect ambiția companiei Modex, de a valorifica tehnologia profundă pentru a crea noi tipuri de rețele de încredere. Acesta este motivul pentru care acest parteneriat va aduce beneficii pentru ambele echipe: urmărim aceleași obiective, deși în medii foarte diferite.”
Acest parteneriat pe termen lung va permite echipelor Peugeot Sport și Modex să își confrunte ideile, inspirațiile și viziunile lor în materie de tehnologie și inovație, ducând la crearea de sinergii.
DESPRE MARCA PEUGEOT
PEUGEOT combină standardele înalte, alura și emoția cu scopul de a fi o marcă generalistă de top la nivel mondial. Prezentă în aproape 130 de țări, marca a vândut peste 1 200 000 de modele în 2021. Pentru aniversarea a 211 ani de existență, PEUGEOT a inaugurat o nouă identitate de marcă, cu un nou logo ce afirmă personalitatea și atemporalitatea mărcii.
Cu o gama de vehicule de pasageri electrificată în procent de 80% și o gamă de vehicule comerciale electrificată în procent de 100%, Marca PEUGEOT duce mai departe tranziția energetică.
Din 2022, Peugeot va participa la Campionatul Mondial de Anduranță (WEC) cu Hypercar-ul hybrid 9×8.
Sursa: Peugeot Romania
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu