PEUGEOT 9X8 câștigă marele premiu „Cel mai frumos Hypercar al anului” la cea de-a 37-a ediție a Festival Automobile International.
Hypercar-ul PEUGEOT 9X8 a fost dezvăluit în Iulie 2021 și a cucerit juriul Festival Automobile International, precum și pasionații de design auto. „Sunt foarte onorat să câștig acest premiu ce recompensează munca depusă de echipele Design și Peugeot Sport, care au lucrat împreună la acest proiect”, a declarat Matthias Hossann, Director de Design marca PEUGEOT, „colaborarea cu echipa Peugeot Sport a fost excepțională, atât la nivel tehnic, cât și la nivel uman.”
PEUGEOT 9X8, un vehicul de competiție de nouă generație, care urmează să-și facă debutul în Campionatul Mondial de Anduranță FIA (WEC) în 2022, încorporează toate codurile estetice contemporane specifice mărcii PEUGEOT: o alură felină, linii fluide accentuate de tușele de sportivitate, flancuri elegante și structurate și, desigur, semnătura luminoasă cu forma celor trei gheare ale Leului, specifică Mărcii. Fin și elegant, PEUGEOT 9X8 trezește emoții și întruchipează ideea de viteză. PEUGEOT 9X8 este deja un vehicul emblematic, o revoluție tehnică și estetică, o aventură în materie de design suprem.
Interiorul propus de PEUGEOT 9X8, un semn distinctiv al expertizei departamentului de Design al mărcii PEUGEOT, încorporează conceptul i-Cockpit specific mărcii. Ca și în cazul unui proiect ce implică un vehicul de serie, atenția acordată designului interior a atins același nivel de exigență ca și în cazul designului exterior. Cockpit-ul de la bordul PEUGEOT 9X8 a fost creat în întregime pentru a oferi conducătorului auto o experiență mai ergonomică și mai intuitivă.
Festival Automobile International recompensează anual cele mai atractive design-uri din industria auto. Arhitectul Jean-Michel Wilmotte prezidează un juriu format din experți din domeniul auto, al modei, culturii, designului și mass-media.
DESPRE MARCA PEUGEOT
PEUGEOT combină standardele înalte, alura și emoția cu scopul de a fi o marcă generalistă de top la nivel mondial. Prezentă în aproape 160 de țări cu 10.000 de puncte de vânzare, marca a vândut aproximativ 1 200 000 de modele în 2020. În 2021, după aniversarea a 210 ani de existență, PEUGEOT inaugurează o nouă identitate de marcă, cu un nou logo ce afirmă personalitatea și atemporalitatea mărcii. Pe lângă gama completă de vehicule comerciale și de pasageri electrificate, PEUGEOT a dezvoltat un nou concept de Neo Performanță. Modelul 508 PEUGEOT Sport Engineered este primul din această nouă gamă de automobile eficiente și performante.
Sursa: Peugeot Romania
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu