vineri, 3 decembrie 2021

Noul Peugeot 308, finalist ‘Car of the Year 2022’

Share

 

 

Pe 29 noiembrie, cei 61 de membri ai juriului European Car of the Year (COTY), reprezentând 23 de țări din Europa, au selectat Noul PEUGEOT 308 în versiunile berlină și SW dintre cele 39 de modele candidate pentru a se alătura listei celor 7 concurente la victoria finală. Este a 5-a oară în decurs de 9 ani când un model PEUGEOT se numără printre finaliști. 

Noul 308, care afișează noua emblemă a Mărcii, seduce prin designul său atletic și senzual, tehnologiile avansate de la bord și eficiența sa. Gama sa de sisteme de propulsie, inclusiv două versiuni plug-in hybrid disponibile încă de la lansare, oferă clienților puterea de a alege între motoare electrificate și motoare cu ardere internă. O versiune 100% electrică va completa în curând gama. Fără categorii, fără subdiviziuni, fără clase: există un singur câștigător al premiului Car of the Year, iar câștigătorul COTY 2022 va fi anunțat pe 28 februarie la Geneva (Elveția).

Noul PEUGEOT 308

Odată cu noul 308, PEUGEOT s-a alăturat cercului închis al finaliștilor pentru premiul „European Car of the Year” pentru a cincea oară din 2013. 208 a fost ales la sfârșitul anului 2019 (câștigător în 2020), 508 (versiunile berlină și SW) la sfârșitul anului 2018, 3008 la sfârșitul anului 2016 (câștigător în 2017) și generația anterioară 308 (versiunile berlină și SW) la sfârșitul anului 2013 (câștigător în 2014).

Premiul COTY este cel mai râvnit premiu din industria auto. Cei 61 de jurați provin din 23 de țări europene. Fiecare dintre ei și-a ales cei șapte finaliști printr-un vot inițial dintr-o listă lungă de 39 de concurenți. Lista candidaților și finaliștilor poate fi consultată pe site-ul „Car of the Year” https://www.caroftheyear.org/.

Noul PEUGEOT 308 reînnoiește oferta în segmentul sedanurilor și breakurilor (segmentul C). Peste 24.000 de clienți au plasat deja comenzi în Europa până la sfârșitul lunii octombrie, dintre care 22% pentru versiunea plug-in hybrid.

Noul 308 seduce prin proporțiile dinamice și arhitectura sa, oferind mai mult spațiu pentru pasagerii din spate. Designul său reflectă ADN-ul mărcii PEUGEOT, cu faruri LED cu semnătură verticală în față și cele “trei gheare” în spate. Peugeot i-Cockpit® (volan compact, instrumentar de bord digital situat la nivelul privirii, ecran tactil central cu butoane configurabile) și sistemele de asistență la condus sunt de ultimă generație. Peugeot 308 este echipat cu motorizări eficiente plug-in hybrid (180 sau 225 CP), pe benzină sau diesel.

 

DESPRE MARCA PEUGEOT

PEUGEOT îmbină standardele înalte, alura și emoția cu scopul de a fi o marcă generalistă de top la nivel mondial. Prezentă în aproape 160 de țări cu 10.000 de puncte de vânzare, marca a vândut aproximativ 1 200 000 de modele în 2020. În 2021, după aniversarea a 210 ani de existență, PEUGEOT inaugurează o nouă identitate de marcă, cu un nou logo ce afirmă personalitatea și atemporalitatea mărcii. Pe lângă gama completă de vehicule comerciale și de pasageri electrificate, PEUGEOT a dezvoltat un nou concept de Neo Performanță. Modelul 508 PEUGEOT Sport Engineered este primul din această nouă gamă de automobile eficiente și performante.

 

 

Sursa: Peugeot Romania

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Distribuie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites