PEUGEOT 208 a obținut titlul de „Cea mai bună mașină citadină” și PEUGEOT 2008 a fost desemnat „Cel mai bun SUV citadin”.
Creat în anul 2009, juriul concursului „Women’s World Car of the Year” este alcătuit din 50 de jurnaliste din domeniul auto reprezentând 38 de țări diferite de pe cele 5 continente. Juriul a desemnat mai întâi cele mai bune 3 autovehicule la fiecare categorie.
La sfârșitul celei de-a 2-a runde, PEUGEOT 208 a fost desemnat câștigător la categoria „Cea mai bună mașină citadină”, devansând modelele Toyota Yaris și Honda Jazz.
Desemnată „Car of the Year 2020” și deja titulară a 24 de premii, PEUGEOT 208 își face o intrare spectaculoasă în segmentul B, contribuind în mod clar la succesul gamei PEUGEOT. Alura sportivă și designul meticulos conceput îi conferă un caracter vârf de gamă, PEUGEOT 208 înscriindu-se perfect în ascensiunea în segmentul premium a mărcii PEUGEOT.
La finalul lunii ianuarie 2021, PEUGEOT 208 a înregistrat 265.000 de unități vândute la nivel mondial.
PEUGEOT 2008 a ieșit câștigător tot la finalul celei de-a 2-a runde, revendicând premiul „Cel mai bun SUV citadin”, în fața concurenților Renault Captur și kia Sonet.
Remarcându-se printr-un stil puternic și distinctiv, PEUGEOT 2008 se înscrie perfect în stilul gamei de vehicule PEUGEOT. La finalul lunii ianuarie 2021, PEUGEOT 2008 a avut 203.000 exemplare vândute la nivel mondial.
PEUGEOT 208 și PEUGEOT 2008 se integrează pe deplin în tranziția energetică a mărcii Peugeot și oferă o gamă completă de motorizări, pe benzină, diesel și 100% electrică.
Cele 2 automobile au fost alese pe baza unor criterii precum: siguranță, confort, tehnologii și conectivitate, raportul calitate/preț, impactul asupra mediului și design.
PEUGEOT 208 și 2008 au intrat astfel în cursa pentru desemnarea marelui câștigător al premiului Women’s World Car of the Year, care va fi anunțat în data de 8 martie 2021, de Ziua Internațională a Femeii.
Despre PEUGEOT
PEUGEOT combină standardele înalte, alura și emoția cu scopul de a fi o Marcă generalistă de top la nivel mondial. Prezentă în aproape 160 de țări cu 10.000 de puncte de vânzare, Marca a vândut aproximativ 1 200 000 de modele în 2020. În 2021, după aniversarea a 210 ani de existență, PEUGEOT inaugurează o nouă identitate de Marcă, cu un nou logo ce afirmă personalitatea și atemporalitatea Mărcii. Pe lângă gama completă de vehicule comerciale și de pasageri electrificate, PEUGEOT a dezvoltat un nou concept de Neo Performanță. Modelul 508 PEUGEOT Sport Engineered este primul din această nouă gamă de automobile eficiente și performante.
Sursa: Peugeot Romania
Creat în anul 2009, juriul concursului „Women’s World Car of the Year” este alcătuit din 50 de jurnaliste din domeniul auto reprezentând 38 de țări diferite de pe cele 5 continente. Juriul a desemnat mai întâi cele mai bune 3 autovehicule la fiecare categorie.
La sfârșitul celei de-a 2-a runde, PEUGEOT 208 a fost desemnat câștigător la categoria „Cea mai bună mașină citadină”, devansând modelele Toyota Yaris și Honda Jazz.
Desemnată „Car of the Year 2020” și deja titulară a 24 de premii, PEUGEOT 208 își face o intrare spectaculoasă în segmentul B, contribuind în mod clar la succesul gamei PEUGEOT. Alura sportivă și designul meticulos conceput îi conferă un caracter vârf de gamă, PEUGEOT 208 înscriindu-se perfect în ascensiunea în segmentul premium a mărcii PEUGEOT.
La finalul lunii ianuarie 2021, PEUGEOT 208 a înregistrat 265.000 de unități vândute la nivel mondial.
PEUGEOT 2008 a ieșit câștigător tot la finalul celei de-a 2-a runde, revendicând premiul „Cel mai bun SUV citadin”, în fața concurenților Renault Captur și kia Sonet.
Remarcându-se printr-un stil puternic și distinctiv, PEUGEOT 2008 se înscrie perfect în stilul gamei de vehicule PEUGEOT. La finalul lunii ianuarie 2021, PEUGEOT 2008 a avut 203.000 exemplare vândute la nivel mondial.
PEUGEOT 208 și PEUGEOT 2008 se integrează pe deplin în tranziția energetică a mărcii Peugeot și oferă o gamă completă de motorizări, pe benzină, diesel și 100% electrică.
Cele 2 automobile au fost alese pe baza unor criterii precum: siguranță, confort, tehnologii și conectivitate, raportul calitate/preț, impactul asupra mediului și design.
PEUGEOT 208 și 2008 au intrat astfel în cursa pentru desemnarea marelui câștigător al premiului Women’s World Car of the Year, care va fi anunțat în data de 8 martie 2021, de Ziua Internațională a Femeii.
Despre PEUGEOT
PEUGEOT combină standardele înalte, alura și emoția cu scopul de a fi o Marcă generalistă de top la nivel mondial. Prezentă în aproape 160 de țări cu 10.000 de puncte de vânzare, Marca a vândut aproximativ 1 200 000 de modele în 2020. În 2021, după aniversarea a 210 ani de existență, PEUGEOT inaugurează o nouă identitate de Marcă, cu un nou logo ce afirmă personalitatea și atemporalitatea Mărcii. Pe lângă gama completă de vehicule comerciale și de pasageri electrificate, PEUGEOT a dezvoltat un nou concept de Neo Performanță. Modelul 508 PEUGEOT Sport Engineered este primul din această nouă gamă de automobile eficiente și performante.
Sursa: Peugeot Romania
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu