PEUGEOT lansează noua sa campanie publicitară internațională „Move to Electric” prin ambasadorul său, Novak Djokovic, care a încheiat de curând primul său meci de la Australian Open. Turneul se desfășoară în perioada 20 ianuarie – 2 februarie 2020, la Melbourne.
Noua campanie a Mărcii aduce în scenă modelul PEUGEOT e-208, punând accentul pe electrificare. Plecând de la o istorie de 210 ani și bazându-se pe motorizările hybrid și electrice și pe strategia ‘Buy your PEUGEOT, choose your powertrain’ , marca PEUGEOT abordează cu calm și în mod concret tranziția energetică.
Novak Djokovic transmite un mesaj puternic prin această campanie: la vârsta de 7 ani, el știa că viitorul său nu va fi unul plictisitor. Este ușor să faci astfel o paralelă între istoria sa și istoria mărcii PEUGEOT, care promite să ofere o viziune interesantă și reconfortantă asupra viitorului #UNBORINGTHEFUTURE
Participând la această campanie și purtând un patch „Electric” pe mâneca tricoului său, Numărul 2 mondial în clasamentul ATP își afirmă angajamentul său față de protecția mediului și susține strategia de electrificare a Mărcii PEUGEOT.
Lansarea campaniei a avut loc în ziua inaugurării celei de-a 108-a ediții a Australian Open, prima etapă de Grand Slam a anului.
Noua campanie a Mărcii aduce în scenă modelul PEUGEOT e-208, punând accentul pe electrificare. Plecând de la o istorie de 210 ani și bazându-se pe motorizările hybrid și electrice și pe strategia ‘Buy your PEUGEOT, choose your powertrain’ , marca PEUGEOT abordează cu calm și în mod concret tranziția energetică.
Novak Djokovic transmite un mesaj puternic prin această campanie: la vârsta de 7 ani, el știa că viitorul său nu va fi unul plictisitor. Este ușor să faci astfel o paralelă între istoria sa și istoria mărcii PEUGEOT, care promite să ofere o viziune interesantă și reconfortantă asupra viitorului #UNBORINGTHEFUTURE
Participând la această campanie și purtând un patch „Electric” pe mâneca tricoului său, Numărul 2 mondial în clasamentul ATP își afirmă angajamentul său față de protecția mediului și susține strategia de electrificare a Mărcii PEUGEOT.
Lansarea campaniei a avut loc în ziua inaugurării celei de-a 108-a ediții a Australian Open, prima etapă de Grand Slam a anului.
Sursa: Peugeot Romania
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu