joi, 22 noiembrie 2012

A fost produsă unitatea cu numărul 1.000.000 a modelului Fiat 500

Share

•    Produs începând cu 2007 în Polonia şi cu 2011 în Mexic, Fiat 500 a ajuns la unitatea cu numarul 1.000.000.
•    Comercializat în peste 100 de ţări din întreaga lume, emblema stilului italian se mândreşte cu mii de posibilităţi de personalizare, atât de multe încât este dificil săgăseşti două care sunt identice.
•    O adevărată expresie a stilului şi personalităţii italiane, modelul a înregistrat realizări importante în segmentul său, inovând produsul cu un ritm năucitor.
•    Această poveste de succes a început pe 4 iulie 2007 când a fost prezentat în faţa a 7.000 de oameni din peste 63 de ţări din întreaga lume, ajunşi la Torino pentru lansarea oficială a modelului.
•    O cotă de piaţă record (13.9%) a fost înregistrată în 2008 în Europa, iar în 2009 volumul vânzărilor a înregistrat un record de aproximativ 186.000 unităţi.
•    În America de Nord, Fiat 500 a înregistrat cea de-a opta lună de creştere a vânzărilor, devenind lider în segmentul său. Peste 73.000 de vehicule au fost înregistrate de la sfârşitul anului 2010 şi până în prezent.
•    Paginaoficială de Facebook (www.facebook.com/fiat500) înregistrează peste 300.000 de fani.




Unitatea Fiat 500 cu numărul 1.000.000 a ieşit de pe linia de producţie Fiat Auto Polonia. Acest model emblematic lansat în 2007, comercializat în peste 100 de țări din întreaga lume –Italia, Brazilia, Africa de Sud, Japonia și Statele Unite, Orientul Mijlociu etc.,şi-a început, de asemenea, din 2011, producţia în fabrica mexicană Toluca.

Unitatea cu numărul 1.000.000 este o versiune Lounge, garnisită cu eleganta vopsea în 3 straturi, Funky White,și dotată cu un motor de 1,2 litri de 69 CP. Este o maşinăunică, la fel ca toate cele produse până în prezent. De fapt, datorită miilor de variante de personalizare posibile - care combină culori exterioare, interioare, motoare, tipuri de combustibil și echipamente - este foarte greu să găsim două Fiat 500 identice în cele un milion de unităţi produse.

O expresie veritabilă de stil și caracter, Fiat 500 este o invenție pur italiană creată pentru a satisface pe oricine iubește distracţia și căruia îi face plăcere să ajungă oriunde la volanul unei maşini interesante şi pline de farmec. Fiat 500, mereu un jucător important pe piețele internaționale,  a fost recent upgradatla gama 2013 - berlină şi cabrio. S-au lansat șase culori de caroserie noi, douăversiuni noi (Street și Color Therapy), precum și alte detalii de stil care sporesc spiritul pop distractiv al modelului emblematic. O expresie autentică a stilului şi personalităţii italiane, noua gamă include două versiuni (berlină şi cabrio), șase niveluri de echipare (Pop, Pop Star, Color Therapy, Lounge, Street şi "By Gucci") și cinci variante de motorizare (1.2 69 CP , 0.9 Turbo TwinAir 85 CP, 1.4 16v 100 CP, 1.2 69 CP EasyPower şi 1.3 16vMultiJet 95 CP).

Fiat 500 a înregistrat realizări importante în segmentul său datorită designului său tipic italian și atehnologieisofisticate, reprezentată de motorulrevoluţionar și multi-premiat, TwinAir. Cu cele peste 40 de premii câștigate până în prezent la nivel internațional, noul model a dovedit, încă de la lansarea sa în iulie 2007, că nu este doar o maşină super-compactăde oraș, ci şi o platformăautentică pe care Fiat construieşte o întreagăgamă de maşini cu tehnologia şi atenţia la detalii demne de o categorie superioară.

Nu este întâmplător faptul că Fiat 500 a introdus multe inovații și că a înregistrat realizări semnificative în segmentul său. Fiat 500 a fost primul care a oferit şapte airbag-uri ca dotare standard; primul automobil care a oferit o gamă de peste 1 milion de posibilităţi depersonalizare; primul vehicul de 3.55 metri lungime care a fost desemnat cu 5 stele EuroNCAP 5; primul automobil care a oferit un sistem ESP avansat pe toate motorizările disponibile; primul model care a oferit 100 de accesorii personalizate, special concepute; precum şi, primul automobil din Grupul Fiat Group care a fost înzestrat cu motorul revoluționar în doi cilindri TwinAir.

De asemenea, noile modele au fost lansate în număr mare şi într-un ritm rapid: 500 Abarth (martie 2008), 500 by Diesel (septembrie 2008), 500 Pink (iunie 2009), 500C (iulie 2009), 500C Abarth (martie 2010), 500C by Diesel (iunie 2010), 500 TwinAir (iulie 2010), 500 Matt Black (septembrie 2010), 500 Two-Tone (decembrie 2010), 500 și 500C by Gucci (în aprilie și august 2011, respectiv), 500 TwinAir cu pachetul "byAbarth"(septembrie 2011) și 500 America Limited Edition (februarie 2012). Mai mult, au fost create numeroasemaşini speciale de expunere pe baza modelului Fiat 500,cum ar fi: 500Barbie, 500 China Edition, 500 Why Africa, 500 Pepita, 500 Peter Blake, 500 Arik Levi și 500 Diabolik.

Lansat pe 4 iulie 2007, noul Fiat 500 a trezit imediat un interes enorm în rândul publicului,înregistrând recenzii extrem de favorabile în rândul a peste 7.000 de oameni din 63 de țări din întreaga lume (din care mai mult de 1.000 de jurnaliști acreditați)care au fost prezenţi  la Torino pentru lansarea noului model. Publicul prezent a inclus autorități locale, analiști financiari, antreprenori, VIP-uri din lumea mondenă, modă şi sport.

Din acea zi, modelul a captivat atât publicul, cât şi criticii din domeniul auto la nivel mondialprin al său "A little touch of happiness”( „Un strop de fericire”). Dacă luăm în considerare piața europeană (UE-27 + AELS), în 2008, Fiat 500 a atins o cotă de piaţă record de 13,9% și, în anul imediat următor, a înregistrat volume de vânzări de top: aproximativ 186.000 de unități. Un fapt interesant: precursorul său, modelul din 1957 - cu mai mult de 3.4 milioane de unități produse până în august 1975 –a avut nevoie de patru ani pentru a ajunge la cele 180.000 de comenzi.

Acestea sunt realizări care cu siguranță nu se opresc la granițele europene. Lansat în Statele Unite la sfârșitul anului 201și produs în fabrica din Toluca, Mexic, azi Fiat 500 este lider în clasa sa. În luna octombrie a marcat a opta lună consecutivă de creștere a vânzărilor.  Dacă aruncăm o privire mai atentă, în America de Nord vânzările de 500 berlină au crescut cu 109%, în timp ce vânzările de 500 cabrio au înregistrat o creştere de 21%. În total, peste 73.000 de autovehicule au fost înmatriculate pe piața nord-americană începând cu anul 2011, dintre care 42.000 doar în primele 10 luni ale anului 2012. Cu doar câteva săptămâni în urmă, începerea comercializării în toata reţeaua de dealeri din SUA a noului Fiat 500 Turbo, dotat cu motor de 1.4 MultiAirt de 135 CP, a fost întâmpinată cu mare entuziasm.

Ultima dovadă ce confirmă succesul de care se bucură Fiat 500 este Pagina Oficială a Fiat 500 de pe site-ul de socializare Facebook(www.facebook.com/fiat500). Pagina înregistrează peste 300.000 de fani din întreaga lume, o adevărată comunitate globală de entuziaști care interacționează zilnic cu privire la conținutul propus, care schimbă păreri şi imagini legate de modelul care,mai mult decât oricare altul, leinspiră caldură, stil și libertate maximă de personalizare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Distribuie

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites