Fiat va expune la Geneva o declinare mai spaţioasă a actualului 500. Modelul se va numi 500L şi va garanta spaţiu interior şi uşi pentru pasagerii spate.
După 500C, Fiat se pregăteşte să lărgească din nou gama modelului său iconic. Mezinul italienilor va beneficia şi de o variantă destinată familiştilor, botezată cu numele de cod L0 şi spionată deja în timpul testelor de iarnă. Versiunea de serie va înlocui vechiul Fiat Idea şi se va numi 500L, respectând tradiţia numelor în gama Fiat.
Declinarea mai spaţioasă va fi oferită într-o configuraţie cu cinci uşi pentru a facilita accesul pe locurile din spate. La interior, pasagerii spate vor primi ceva mai mult loc pentru picioare, graţie ampatamentului mărit, iar bancheta va găzdui trei pasageri. Gama de motorizări va rămâne aceeaşi, sub capotă urmând să se găsească TwinAir-ul de 0.9 litri, unitatea de 1.2 litri şi 69 de cai, precum şi dieselul Multijet de 1.3 litri şi 95 de cai.
Debutul mondial al noului Fiat 500L se va consuma pe scena Salonului Auto de la Geneva, la începutul lunii martie 2012.
via www.automarket.ro
După 500C, Fiat se pregăteşte să lărgească din nou gama modelului său iconic. Mezinul italienilor va beneficia şi de o variantă destinată familiştilor, botezată cu numele de cod L0 şi spionată deja în timpul testelor de iarnă. Versiunea de serie va înlocui vechiul Fiat Idea şi se va numi 500L, respectând tradiţia numelor în gama Fiat.
Declinarea mai spaţioasă va fi oferită într-o configuraţie cu cinci uşi pentru a facilita accesul pe locurile din spate. La interior, pasagerii spate vor primi ceva mai mult loc pentru picioare, graţie ampatamentului mărit, iar bancheta va găzdui trei pasageri. Gama de motorizări va rămâne aceeaşi, sub capotă urmând să se găsească TwinAir-ul de 0.9 litri, unitatea de 1.2 litri şi 69 de cai, precum şi dieselul Multijet de 1.3 litri şi 95 de cai.
Debutul mondial al noului Fiat 500L se va consuma pe scena Salonului Auto de la Geneva, la începutul lunii martie 2012.
via www.automarket.ro
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu